Áltlános kontra egyedi – milyen teszttel érdemes mérni az egyes cégeknél?

egyszerűen fogalmazva bármikor. 

ha kicsit cizellálni szeretnénk, akkor megvannak azért azok a pontok, amikor mindenképp javasolt. Hogy melyek ezek, s miért?

  1. Ha valami gond van a működésben – megtudhatjuk, mely terület okozza a legtöbb gondot, s legtöbbször arra is fény derül, hogy miért
  2. Ha túl jól működünk az előző évekhez képest – megtudhatjuk, hogy ez tudatos fejlesztés eredményének tudható-e be, vagy csak „szerencsénk van”, s visz minket a piac (de meddig? )
  3. Ha változtatni szeretnénk, s tudni akarjuk, mely területekkel érdemes kezdeni és miért
  4. Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy minden területen hozzuk a szükséges és elégséges feltételeket (szabályzatok, működési elvárások, satöbbi)
  5. Ha szeretnénk profi cégvezetők lenni, s van időnk végre arra, hogy megálljunk, s a jó ötlet és a kemény munka mellé be szeretnénk vonni a tudatosságot
  6. Ha van egy célunk, szeretnénk a céget alkalmassá tenni annak elérésében.

Egyszóval: bármikor. kapunk egy képet. Van, amikor tetszik. Van, amikor kevésbé. De hát a tükör néha mutat olyat, ami nem igazán tetszik….

Próbálja ki most INGYEN!