Miért érdemes letesztelni a meglévő dolgozókat?

Vezetőként hajlamosak vagyunk azt hinni, különösen, ha a saját vállalkozásunkat vezetjük, hogy mindenkit ismerünk.

Ez lehet akár igaz is. Nagyvonalakban ismerjük az embereinket, vagyis ismertük, amikor még kisebbek voltunk, amikor indultunk, de eljön az az idő, amikor rádöbbenünk, hogy :

  • vannak, akiket már nem is ismerünk, max. arcról
  • vannak, akiket már nem is mi vettünk fel, s nem tudunk róluk semmit, pedig kulcsemberekké váltak
  • a régiek közül néhánnyal mintha gondok lennének
  • hirtelen feláll olyan ember a cégtől, akiről nem gondoltuk volna, hisz jól megfizettük, elégedettek voltunk vele, s nem mutatta jelét annak, hogy el akarna menni… 

s sorolhatnánk tovább…

Mi változott?

Tulajdonképp semmi, s mégis minden. Ahogy telt az idő, változtak a prioritásaink, de lehet, hogy ők ezt nem tudják, vagy tudják, de nem tudják lekövetni…

Ahogy telt az idő megváltoztak az elvárások, de lehet, hogy ők ezt nem tudják, vagy tudják, de nem képesek azoknak megfelelni

Ahogy telt az idő, s ahogy mi változtunk, úgy megváltoztak az embereink is, máshová kerültek a fókuszok, másak lettek az elvárások, másak a prioritások, más lett a motiváció.

Sajnos, nem tudunk mindig mindenre figyelni: az üzletet építeni kell. De eljön az idő, amikor érdemes megállni, s megtudni:

  • kire számíthatok még mindig
  • kiket lehet jobban terhelni
  • kiknek kell a munkakörét megváltoztatni, mert nem képes a feladatait ellátni
  • kikkel szeretnék továbbra is együttműködni
  • kire kell nagyon figyelni, mert épp veszély-zónában van, vagy csalják a cégemtől…

Sokmindenre lehet a teszteket használni. Hogy Önnek ezt mire érdemes, mi megmutatjuk!

Egyeztessen időpontot kollégánkkal, s ő segít Önnek eligazodni ezen a területen, hogy az embereivel is legalább annyira hatékony lehessen, mint ahogy az üzleti életben! 

Itt elér minket: